Projekt Coworking centar Pula provodio se u sklopu ITU mehanizma za urbano područje Pula od studenog 2021. do studenog 2023. godine u suradnji Istarske razvojne agencije kao nositelja te Grada Pule kao partnera.
Cilj projekta je uspostava poduzetničkog centra s ciljem omogućavanja povoljnog okruženja za razvoj poduzetništva te jačanja poduzetničke klime na Urbanom području Pula i šire. Projekt obuhvaća rekonstrukciju i uređenje napuštene zgrade u samom središtu grada Pule pri čemu je derutno zdanje pretvoreno u funkcionalni radni prostor veličine 1.500 m2 na 4 etaže.
Cilj je pružiti podršku poduzetnicima u vidu nove infrastrukture te stvoriti jednu novu vrstu poduzetničke zajednice u dijeljenom radnom prostoru, a osim klasičnih malih i srednjih poduzetnika, centar će biti na usluzi i tzv. „freelancerima“, odnosno slobodnim profesionalcima, digitalnim nomadima, akterima u brzorastućoj kreativnoj industriji te svim ostalim zainteresiranim poduzetnicima.
Provedene aktivnosti i ostvareni rezultati projekta:
• Uspostava poduzetničkog centra Coworking Pula koji će omogućiti poduzetnicima na Urbanom području Pule razmjenjivanje iskustva te korištenje i razvoj vlastitih potencijala
• Stvaranje 1.500 m2 regeneriranog prostora
• Stvaranje pozitivnog poduzetničkog okruženja umrežavanjem poduzetnika koje će doprinijeti većoj mogućnosti otvaranju novih poslovnih subjekata, lakšem zapošljavanju, te njihovoj većoj uspješnosti
• Smanjenje nezaposlenosti
• Razvoj lokalnog poduzetništva
• Razvoj usluga PPI-ja
• Uspostava lokalne zajednice na urbanom području
• Provedba edukacije i usavršavanje djelatnika PPI-ja
• Osnivanje novih poduzeća te unaprjeđenje znanja i kompetencija postojećim poduzetnicima
Ukupna vrijednost projekta je 3.639.421,43 EUR, pri čemu 2.441.220,67 EUR bespovratno sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, 893.069,51 EUR Grad Pula te 305.131,25 EUR Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije putem Fonda za sufinanciranje sufinanciranja provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini.
Kontakti: