IQ - Istarska kvaliteta

Koncept zemlje ili regije podrijetla dobiva sve više na važnosti na međunarodnom tržištu. Proces brendiranja proizvoda, usluge i destinacija pomaže im da se izdvoje iz konkurentnog okruženja, redefiniraju svoju vrijednost, dobiju zasluženu pozornost te uspostave novi odnos i emotivno iskustvo s potrošačima, korisnicima i tržištem općenito, koje će im osigurati trajnu prisutnost i snagu.

Uz Istarsku razvojnu agenciju koja je nositelj projekta partneri su Agencija za ruralni razvoj Istre, Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, Istarska županija upravi odjel za poljoprivredu, šumarstvo, lovstvo, ribarstvo i vodoprivredu, Istarska županija upravni odjel za turizam i Vinistra. 

Brendiranje se odvija na nekoliko razina od klasičnog redefiniranja identiteta, jačanja prepoznatljivosti i upravljanja identitetom i imdžom, preko označavanja subjekata koji se brendiraju, a koje podliježe kvalitativnim prosudbama i ocjenjivanju stručnjaka, do stvaranja virtualne dodatne (najčešće emotivne) vrijednosti, a koja rezultira većom potražnjom, cijenom koštanja i lojalnosti korisnika.

Oznaka IQ pridonosi promociji istarske regije, odnosno održanju i brandiranju istarskog identiteta na domaćem i svjetskom tržištu. Pravo uporabe znaka IQ dodjeljuje se proizvodima i uslugama natprosječne kvalitete, proizvedenim ili pružanim na području regije Istre, nastalima kao rezultat istarske tradicije, razvojno-istraživačkog rada, inovacija i invencije. Tako je primjerice oznaku IQ u svibnju 2006. godine ponijela istarska malvazija, najpoznatije i najrasprostranjenije vino u Istri, a nedugo potom realiziran je i projekt vezan za apartmanski smještaj (Istria quality apartments) u sektoru turizma.

U budućem razdoblju oznaka IQ - Istarska kvaliteta širiti će se na istarski pršut, med, jaka alkoholna pića i ekstra djevičansko maslinovo ulje kojima će navedena oznaka svim korisnicima osigurati vrhunsku kvalitetu i doživljaj Istre u gastronomskom obliku. 

Kontakt osoba: