Započinje ciklus radionica na temu digitalnog gospodarstva. Prva na temu „Alatima digitalnog marketinga do učinkovite transformacije poslovanja“

Započinje ciklus radionica na temu digitalnog gospodarstva. Prva na temu „Alatima digitalnog marketinga do učinkovite transformacije poslovanja“

Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. u sklopu projekta 'Usluge Poticanja konkurentnoSti MAlog i sRednjeg poduzeTništva - UP SMART', poziva na radionicu na temu 'Alatima digitalnog marketinga do učinkovite transformacije poslovanja' koja će se održati kao online webinar dostupan na Facebook stranici Istarske razvojne agencije – IDA d.o.o. i Obrta Markething, u četvrtak 21. svibnja 2020. godine u trajanju od 10:00 sati do 13:00 sati

Cilj radionice je poduzetnicima omogućiti uvid u alate digitalnog marketinga a posebno onima koji žele unaprijediti ili učvrstiti svoju digitalnu strategiju, upoznati nove alate za digitalne kanale te proširiti svoje znanje. Samo ispravno upravljanje digitalnim marketingom povećati će svijest o Vašem brandu, a kao rezultat povećati će se i prodaja Vaših proizvoda/usluga. 

Radionicu će voditi vlasnik obrta Markething, Miško Macolić Tomičić, stručnjak za digitalni marketing, koji aktivno radi na promicanju poduzetničke kulture u Istarskoj županiji te doprinosi širenju znanja o mogućnostima za poduzetnike i obrtnike u digitalno doba. 

Radionica je besplatna i dostupna svim zainteresiranim malim i srednjim poduzetnicima i ostalim polaznicima. Radi projektnih obveza molimo da izvršite prijavu na poveznici.  

Za sve dodatne informacije molimo obratite se Jeleni Nikolić putem e-maila jelena.nikolic@ida.hr ili na broj telefona +385 52 381 900.

Sadržaj - Alatima digitalnog marketinga do učinkovite transformacije poslovanja

 

UP SMART projekt je ukupne vrijednosti 750.000,00 kuna, pri čemu se 75% troškova sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj te ima za cilj pružanje usluga informiranja za mala i srednja poduzeća u Istarskoj županiji u različitim fazama njihovog razvoja s posebnim fokusom na poduzeća koji posluju manje od 36 mjeseci. Osim usluge informiranja, projekt također uključuje provedbu 16 besplatnih radionica na aktualne teme u domeni digitalnog gospodarstva i 11 događanja s aktualnim temama poticanja poduzetništva u svrhu učvršćivanja položaja poduzetnika na tržištu, a sve kako bi se smanjila asimetrija informacija te olakšao pristup poslovnim znanjima i vještinama i informacijama ključnima za rast i razvoj poslovanja, te kako bi se unaprijedila gospodarska uspješnost i stopa preživljavanja.