U poduzetničkom centru Coworking Pula održana Prezentacija ITU projekata Urbanog područja Pula

U poduzetničkom centru Coworking Pula održana Prezentacija ITU projekata Urbanog područja Pula

U novom poduzetničkom centru Coworking Pula održana je završna konferencija projekta „Grad Pula – tehnička pomoć ITU PT“ na temu „Prezentacija ITU projekata Urbanog područja Pula“. U sklopu događanja uvodno su se prisutnima obratili Dragan Jelić, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) i Filip Zoričić, gradonačelnik grada Pule.

Direktor Istarske razvojne agencije dr.sc. Boris Sabatti  predstavio je poduzetnički centar Coworking kao dobar primjer korištenja EU fondova i pritom prikazao kratki film o Coworkingu Pula. Nakon toga prisutne je upoznao sa idejom projekta, kako je sve krenulo pa do realizacije samog centra i aktivnosti koje će se u centru odvijati.

Nakon prezentacije direktora Istarske razvojne agencije direktor Pulaprometa d.o.o. Tomislav Josipović predstavio je ITU projekt „Nabava SPP autobusa i izgradnja SPP punionice“, ravnatelj Povijesnog i pomorskog muzeja  Istre predstavio je projekt „Pulski fortifikacijski sustav kao novi kulturno turistički proizvod“ , te načelnik Općine Svetvinčenat predstavio je projekt „Revitalizacija područja zaštićene renesansne jezgre Općine Svetvinčenat“. Projekt „Prenamjena zgrade bivšeg vojnog objekta – Mornaričke bolnice za potrebe istarskog Sveučilišta“ predstavila je Sanja Radolović, predstavnik Grada Vodnjana Saša Moharić predstavio je projekt „Industrijska zona – Galižana – Prometnica s komunalnom infrastrukturom“ te Emil Jurcan iz Arheološkog muzeja Istre predstavio je projekt „Konzervacija i rekonstrukcija Malog rimskog kazališta – Pula“.

Na kraju prezentacija najavljeni su projekti Urbanog područja Pula koji su predloženi za financiranje iz ITU mehanizma u razdoblju 2021.-2027.  

Cilj ove konferencije bio je predstavljanje aktivnosti i uspješne provedbe projekata održivog urbanog razvoja s područja Pule u suradnji s ostalim gradovima i općinama kroz korištenje ITU mehanizma.