
Dan otvorenih vrata u poduzetničkom centru COWORKING PULA privukao brojne mlade i potencijalne nove korisnike
U srijedu, 8. listopada 2025. godine održan je u poduzetničkom centru Coworking Pula u organizaciji Istarske razvojne agencije, Istarske županije te Grada Pule Dan otvorenih vrata Poduzetničkog centra COWORKING PULA i EU projekata Istarske razvojne agencije u funkciji razvoja poduzetništva na kojem sudjelovalo više od šezdeset zainteresiranih sudionika raznih profila uključujući učenike Ekonomske škole Pula.
Uvodno se sudionicima obratila pomoćnica direktora IDA-e, Tamara Kiršić, koja je istaknula kako Centar djeluje i živi već pune dvije godine kao novi vid poduzetničke potporne infrastrukture u Puli te kako je Coworking prostor do sada koristilo 660 korisnika različitih profila i nacionalnosti, dok je u Centru održano više od 250 događanja za 14.450 sudionika. Isto tako je Centar ugostio 25 vođenih posjeta te se može ustvrditi da se Coworking polako etablira na poduzetničkoj sceni Pule, ali i šire, obzirom na brojne međunarodne projekte koje IDA provodi, imajući prije svega u vidu rezultate koji doprinose razvoju poduzetništva u Istarskoj županiji, istaknula je Kiršić.
Sudionicima su se obratile i dr.sc. Cinzia Zubin, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo Istarske županije te Sanja Kantaruti, pročelnica Službe Gradonačelnika i Gradskog vijeća p.o. Gradonačelnika Grada Pule, koje su istaknule značaj i mogućnosti suradnje i razvoj novih oblika poduzetništva u centru kao što je Coworking Pula te pojasnile mjere podrške koje Istarska županija te Grad Pula pružaju poduzetnicima.
Tijekom događanja su zaposlenici Istarske razvojne agencije predstavili ključne segmente djelovanja i ponude Centra Coworking Pula, potom aktualne programe financijske i obrazovne podrške za poduzetnike, kao i šest aktualnih EU projekata u provedbi u funkciji razvoja poduzetništva.
Isto tako je održana vrlo popraćena praktična radionica na temu: Put od ideje do realizacije: osnove poduzetništva i ključni alati za pokretanje poslovanja, koju je vodila Mojca Tavčar-Benčić, stručnjakinja za poslovno savjetovanje i edukaciju s dugogodišnjim iskustvom u podršci poduzetnicima. Kroz interaktivni program sudionici su imali prilike upoznati se s pravnim oblicima poslovanja, procesima osnivanja subjekata, korištenjem elektroničkih usluga servisa eGrađani, administrativnim obvezama te osnovama financijskog planiranja i dostupnim izvorima financiranja.
Više od 40 zainteresiranih posjetitelja sudjelovalo je isto tako u vođenom obilasku Centra, a korisnicima s iskazom interesa bilo je omogućeno i besplatno dnevno korištenje tzv. „open spacea“, odnosno otvorenog prostora za rad u prizemlju i na prvom katu Centra, koji raspolaže s 40-ak radnih jedinica potpuno opremljenih za rad, poduzetnika, slobodnih profesionalaca, digitalnih nomada te srodnih ciljanih skupina.
Navedeno se događanje provodi se kao dio informativne i promotivne kampanje pod nazivom "Dani otvorenih vrata EU projekata", koju provodi Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, s ciljem predstavljanja EU projekata široj javnosti.