Studenti kreirali inovativne komunikacijske strategije za Coworking centar
Dana, 21. siječnja 2025. godine studenti Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“, druge godine Poslovne ekonomije svih smjerova su u sklopu nastave iz kolegija Marketing imali priliku provesti nastavu u dinamičnom okruženju Coworking centra Pula. Nastavno na prvi posjet centru koji se održao 17. prosinca 2024. godine, gdje su im predstavljene sve aktivnosti Coworking centra, studenti su dobili zadatak istražiti i osmisliti komunikacijske aktivnosti koje bi mogle unaprijediti vidljivost centra i privući nove korisnike.
Izazov je prihvatilo 11 timova po 5 studenata koji su morali prvo definirati ciljnu skupinu, tj. izabrati između poduzetnika iz lokalne zajednice ili digitalnih nomada. Detaljno su istražili navike, vrijednosti i potrebe korisnika, a na temelju tih spoznaja razvili su prijedloge konkretnih komunikacijskih aktivnosti. Uz svaku aktivnost predložili su i SMART ciljeve, metrike uspješnosti pa i budžet, čime su pokazali sposobnost strateškog promišljanja.
Rad na zadatku bio je timski, što je studentima omogućilo razmjenu ideja i zajedničko usavršavanje prijedloga. Njihove su ideje obuhvatile širok raspon komunikacijskih pristupa – od kampanja na društvenim mrežama, poput LinkedIna, organizacije događaja, radionica i meetupova pa do personaliziranih aktivnosti poput email marketinga, osobne prodaje itd. Posebno su istaknuli važnost prisustva na specijaliziranim portalima i platformama za digitalne nomade.
Kreativnost i inovativnost bile su ključni kriteriji prilikom ocjenjivanja radova. Studentske ideje ocjenjivali su profesorica Danijela Križman, nositeljica kolegija, asistentica Sara Maga te predstavnica Coworking centra, Jelena Nikolić Ražem. Izabrana su dva najbolja tima – jedan za svaki ciljni segment.
Nagrađeni timovi osvojili su poklon pakete i petodnevno korištenje radne jedinice (tzv. fly desk) u Coworking centru. Vrijednost nagrade iznosi 200 eura, a osim korištenja radne jedinice, studenti mogu uživati u svim pogodnostima centra – od umrežavanja s poduzetnicima do pristupa play & relax zoni, čajne kuhinje i galerije za sastanke.
Pobjednički tim 1: prijedlog rješenja za lokalnu zajednicu
Pobjednički tim 2: prijedlog rješenja za digitalne nomade