Dobitna formula - konferencija za poduzetnike
Ako ste mali ili srednji poduzetnik i želite povećati dobit, nema boljeg mjesta za to od Dobitne formule. Ova poduzetnička konferencija već je uspješno održana u Sinju, Svetoj Nedelji i Zadru, a uskoro dolazi i u Pulu! Ako ste iz Istre ili okolice, zabilježite petak, 8. studenog od 10 sati u svoje kalendare. Evo što vas očekuje!
Što je Dobitna formula?
Na ovoj konferenciji želimo podijeliti ključna znanja iz financija, marketinga i poslovanja koja mogu pomoći povećati profitabilnost poduzećima koja posluju u manjim sredinama. Vjerujemo da su poduzetnici u Hrvatskoj važan stup društva, stoga želimo razvijati njihove potencijale te pomoći rastu i razvoju svakog malog ili srednjeg poduzeća.
Bez dugih uvodnih govora, monotonih predavanja ili skupih kotizacija, Dobitnu formulu čine kratka i upečatljiva izlaganja na teme koje često muče male i srednje poduzetnike. Primjerice, kako dobiti financiranje, odrediti cijenu proizvoda ili bolje upravljati zalihama. Naši predavači govore jednostavnim i pristupačnim jezikom, jezgrovito i uz puno primjera. Nakon šest tematskih izlaganja, slijedi prigodna panel rasprava s gostima, a na kraju slijedi vrijeme za umrežavanje i pitanja.
O kojim temama ću moći slušati?
Nakon kratkog uvoda, prvi izlagač bit će financijski konzultant i komentator, Hrvoje Serdarušić. On će pojasniti najčešće financijske pogreške kod poduzetnika, kao i kako ih izbjeći te postići dobar rejting kod banaka. Predrag Novačić, direktor portala Bon.hr, pokazat će nam kako prepoznati dobrog, a kako lošeg kupca. Dat će nam preporuke kako smanjiti poteškoće s naplatom i spriječiti probleme s likvidnošću.
Može li vam računovođa pomoći da poslujete bolje i profitabilnije? O tome će nešto više reći Bruno Cvitanović iz računovodstvenog ureda Brojevi. Mihovil Katić iz agencije Branche osvrnut će se na zanemareni dio marketinga: upravljanje cijenama. Saznat ćemo kako ih ispravno odrediti te izbjeći opasnost da budemo prejeftini.
Kristijan Kožić iz Analitičkih rješenja prikazat će mogućnosti koje nudi poslovna inteligencija. Primjerice, kako saznati koji su najprofitabilniji kupci ili lokacije prodaje. Na kraju, Gerhard Šarić, konzultant za bespovratna sredstva iz Waymarka, reći će nam nešto više o prilikama koje pružaju EU fondovi za mala i srednja poduzeća. Istaknut će i aktualne natječaje te one koji su u najavi za naredno razdoblje.
Na koncu će se održati prigodni panel, o kojem ćemo više informacija objaviti uskoro.
Dobitna formula u Puli
Četvrta Dobitna formula u nizu po prvi put dolazi u Istru. Pula je grad bogate poduzetničke aktivnosti, s više od 3.000 trgovačkih društava, gotovo 2.000 obrtnika i 500 nositelja samostalne djelatnosti na nešto više od 52.000 stanovnika. Njena je ekonomija snažno diverzificirana. Kao sjedište Istarske županije, koja ima najveći udio poduzetnika u Hrvatskoj, Pula vjerojatno ima i najveći udio zainteresiranih za poduzetničke vještine pa je pravo mjesto za Dobitnu formulu!
Lokacija održavanja bit će novi Coworking centar Pula. Uredi novoizgrađenog centra nalaze se u samom središtu grada te su idealno mjesto spajanja i razvoja poslovnih ideja. Centar raspolaže sa 100 radnih jedinica u otvorenom te uredskim prostorima, konferencijskom dvoranom sa 120 sjedećih mjesta u kojoj će se odvijati i Dobitna formula te salom za sastanke.
Koliko traje konferencija?
Nekoliko sati. Počinjemo u 10, dok formalni dio završava u 13 sati. Detaljan raspored možete pronaći u PROGRAMU. Nakon panela i završnog osvrta, zainteresirani će moći postaviti dodatna pitanja izlagačima u neformalnoj atmosferi.
Odlučili smo se za kraće trajanje događaja jer smo svjesni smo da je za poduzetnika svaka minuta dragocjena. Ipak, vjerujemo da će događaj rezultirati brojnim novim kontaktima za okupljene te novim suradnjama i poslovima.
Tko organizira konferenciju i gdje se mogu prijaviti?
Organizator konferencije je grupa poduzetnika-izlagača te Grad Pula, koji je prepoznao našu inicijativu i kojem zahvaljujemo na otvorenim vratima.
Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, uz obveznu PRIJAVU kako bismo mogli isplanirati dovoljan broj mjesta za sve zainteresirane.