POZIV NA BESPLATNU RADIONICU 'DIGITALNI MARKETING ZA POČETNIKE'
Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. u sklopu projekta „Coworking Pula“ poziva sve zainteresirane poduzetnike na besplatnu radionicu na temu “Digitalni marketing za početnike“, koja će se održati u srijedu, 23. ožujka 2022. godine od 10:00 do 13:45 sati uživo u prostorijama IDA-e na adresi Mletačka 12/IV u Puli za maksimalno 15 sudionika te istovremeno online putem Zoom platforme putem sljedećeg linka.
Radionica je namijenjena malim i srednjim poduzetnicima, kao i široj publici zainteresiranoj za temu digitalnog marketinga, a koncipirana je na način da će polaznici stečena znanja moći koristiti u praksi netom po završetku radionice i time uspješnije savladavati svakodnevne poslovne izazove.
Ova radionica odlična je prilika za upoznavanje ključnih koncepata u oglašavanju s ciljem izgradnje učinkovite i zanimljive web stranice, usvajanje osnovnih znanja o digitalnom marketingu, stjecanje uvida u načine razumijevanja potreba kupaca i učinkovitog odgovora na iste te upoznavanje metoda mjerenja učinkovitosti korištenih online alata pomoću najnaprednijih analitičkih alata. Također, sudionici radionice naučit će kako se usredotočiti na ciljane skupine i usmjeriti svoju marketinšku kampanju prema željenoj publici. Osim toga, predavač će s polaznicima podijeliti svoje iskustvo i znanje o Google Ads oglašavanju i primjere uspješnih marketinških ulaganja.
Tematske cjeline radionice su sljedeće:
• Uvod
• Web stranica
- ciljevi
- korisnici
• Marketing na web stranici
• SEO optimizacija web stranica
• Google Ads oglašavanje
• Google Analytics
• Google My Business
• Zaključak i rasprava
Ako želite maksimizirati učinak sati koje provodite na internetu kako biste realizirali dobru marketinšku kampanju te želite podići svoje vještine digitalnog marketinga na višu razinu – ova je radionica odličan odabir za vas!
O predavaču:
Dean Krizmanić je savjetnik za marketing i oglašavanje s više od 15 godina iskustva u vođenju marketinških aktivnosti te svih vrsta internet i offline kampanja, PR aktivnostima, brendiranju kao i vođenju specifičnih prodajnih kampanja. Dean je kao iskusan predavač održao brojne radionice i edukacije za sadašnje i buduće poduzetnike, upoznavši ih s različitim načelima vezanim uz organiziranje online zajednice i korištenje učinkovitih marketinških alata - od analitike i dizajna do izrade web stranica i umrežavanja putem društvenih mreža.
Radionica je besplatna za sve sudionike, a prijava je obavezna iz organizacijskih razloga.
Mole se svi zainteresirani da se prijave za navedenu radionicu putem sljedeće poveznice, najkasnije do ponedjeljka 21. ožujka 2022. godine.
Radionica uživo provodi se u skladu s važećim epidemiološkim mjerama.
Za sve sudionike edukacije uživo osigurano je osvježenje, što je ujedno prilika za umrežavanje te razmjenu znanja i iskustva.
Za sve dodatne informacije slobodno se obratite kontakt osobi:
FILIP ŠETIĆ
Ukupna vrijednost projekta COWORKING PULA, KK.03.1.2.19.0001 je 25.331.400,00 kn, pri čemu 18.393.377,13 kn bespovratno sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.