IDA: „Brandiranje u turizmu“ posljednja radionica u sklopu projekta ATLAS koja je okupila brojne sudionike

IDA: „Brandiranje u turizmu“ posljednja radionica u sklopu projekta ATLAS koja je okupila brojne sudionike

Danas je prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma održana i posljednja od tri radionice „Brandiranje u turizmu“ u sklopu projekta ATLAS. Radionica je održana u suradnji s Fakultetom ekonomije i  turizma.

Radionica je bila podijeljena u tri dijela. U prvome dijelu govorilo se o tome kako izgraditi uspješan brand, koliko je brandiranje važno, koji su učinci brandinga i koji su koraci potrebni da bi se kreirao jedinstveni brand. Drugi dio radionice govorio je o uspješnim primjerima brandiranja dok se u trećem dijelu odradila radionica o izgradnji brandova u turizmu. Naime na praktičnoj razini objasnio se proces brandiranja zasnovan na interakciji konzultanata i samih polaznika.

Ovim putem zahvaljujemo se svim polaznicima radionice i veselimo se budućem susretu.