Trening "Izlog kao komunikacijska poruka" u HGK ŽK Pula
05.05.2014.
Trening koji organiziraju HGK ŽK Pula i Udruga Otvoreni prostor namijenjen je svima koji rade u sektoru maloprodaje. Polaznici treninga će naučiti kako osvijestiti emotivni značaj procesa kupnje i primijeniti ga u praksi, kako iskoristiti izlog kao komunikacijsku poruku te kako odrediti skupinu kupaca i kako komunicirati s njima. Kao gosti na treningu će sudjelovati i dobitnici nagrada za najbolje uređen izlog koji će polaznicima prenijeti svoja iskustva. Trening će održati dr.sc. Neda Fleur Janovski, komunikolog po zanimanju i vokaciji. Sadržaj treninga:
- Odredite svoj stil komunikacije s kupcima
- Kako razviti ideju koja je kreativna i ne zahtjeva suviše financijskih sredstava
- Manje je više kada kreiramo izlog
- Izlog kao priča – ispričajte na svoj način
- Komunikacija bojama i njihov utjecaj na psihu kupca
- Kako korištenjem boja potaknuti kupnju
- Korištenje semiotike ( komunikacija znakovima) u kreiranju izloga
- Analiza slučaja (case study);učimo od najboljih