Trening "Izlog kao komunikacijska poruka" u HGK ŽK Pula
                    
                    
                         05.05.2014.
                    
                
            Trening koji organiziraju HGK ŽK Pula i Udruga Otvoreni prostor namijenjen je svima koji rade u sektoru maloprodaje. Polaznici treninga će naučiti kako osvijestiti emotivni značaj procesa kupnje i primijeniti ga u praksi, kako iskoristiti izlog kao komunikacijsku poruku te kako odrediti skupinu kupaca i kako komunicirati s njima. Kao gosti na treningu će sudjelovati i dobitnici nagrada za najbolje uređen izlog koji će polaznicima prenijeti svoja iskustva. Trening će održati dr.sc. Neda Fleur Janovski, komunikolog po zanimanju i vokaciji. Sadržaj treninga:
- Odredite svoj stil komunikacije s kupcima
 - Kako razviti ideju koja je kreativna i ne zahtjeva suviše financijskih sredstava
 - Manje je više kada kreiramo izlog
 - Izlog kao priča – ispričajte na svoj način
 - Komunikacija bojama i njihov utjecaj na psihu kupca
 - Kako korištenjem boja potaknuti kupnju
 - Korištenje semiotike ( komunikacija znakovima) u kreiranju izloga
 - Analiza slučaja (case study);učimo od najboljih
 
                    
                

