Trening "Uspješna komunikacija s kupcima za djelatnike u maloprodaji" u HGK ŽK Pula
Trening organiziraju HGK ŽK Pula i Udruga „Otvoreni prostor“ Zagreb. Trening je namijenjen svima koji u maloprodaji obavljaju komunikaciju sa strankom, a posebno osoblju i voditeljima maloprodajnih lokacija. Trening će održati mr.sc. Neda Janovski, komunikolog po zanimanju i po vokaciji. Previše često kupci u maloprodaji ne primjećuju prodavače, ignoriraju ih ili se žale na njihovu pasivnost. Najvažniji razlog takvog odnosa je neadekvatna komunikacija između kupca i prodavača, koju primarno treba inicirati i kontrolirati prodavač. Uostalom, ne postoji uspješan prodavač koji nema razvijenu i kvalitetnu komunikaciju sa svojim kupcima. Na treningu će se sagledati komunikacija iz više perspektiva, definirati što je čini uspješnom i uvježbati načine kako da to postane. Sadržaj treninga:
- Kako smanjiti negativan utjecaj čimbenika koji ometaju komunikaciju
- Zašto naš sugovornik „ne doživljava“ i kako to promijeniti
- Kako „otvoriti kanale“ komunikacije
- Kako voditi i kontrolirati komunikaciju
- Verbalni i neverbalni alati i tehnike kontrole
- Kako najbolje postupiti u konfliktnim situacijama
- Kako kontrolirati emocije kod sugovornika na suptilan i nenametljiv način
- Kako kontrolirati više od jednog sugovornika
- Kako prezentirati cijenu i uvjete
- Kako predvidjeti komentare stranke