Trening "Uspješna komunikacija s kupcima za djelatnike u maloprodaji" u HGK ŽK Pula

Trening organiziraju HGK ŽK Pula i Udruga „Otvoreni prostor“ Zagreb. Trening je namijenjen svima koji u maloprodaji obavljaju komunikaciju sa strankom, a posebno osoblju i voditeljima maloprodajnih lokacija. Trening će održati mr.sc. Neda Janovski, komunikolog po zanimanju i po vokaciji.  Previše često kupci u maloprodaji ne primjećuju prodavače, ignoriraju ih ili se žale na njihovu pasivnost. Najvažniji razlog takvog odnosa je neadekvatna komunikacija između kupca i prodavača, koju primarno treba inicirati i kontrolirati prodavač. Uostalom, ne postoji uspješan prodavač koji nema razvijenu i kvalitetnu komunikaciju sa svojim kupcima. Na treningu će se sagledati komunikacija iz više perspektiva, definirati što je čini uspješnom i uvježbati načine kako da to postane. Sadržaj treninga:

  • Kako smanjiti negativan utjecaj čimbenika koji ometaju komunikaciju
  • Zašto naš sugovornik „ne doživljava“ i kako to promijeniti
  • Kako „otvoriti kanale“ komunikacije
  • Kako voditi i kontrolirati komunikaciju
  • Verbalni i neverbalni alati i tehnike kontrole
  • Kako najbolje postupiti u konfliktnim situacijama
  • Kako kontrolirati emocije kod sugovornika na suptilan i nenametljiv način
  • Kako kontrolirati više od jednog sugovornika
  • Kako prezentirati cijenu i uvjete
  • Kako predvidjeti komentare stranke
Broj sudionika je ograničen, a za sudjelovanje na treningu plaća se kotizacija. Rok za prijavu je 14. ožujka 2014. Kontakt osoba u ŽK Pula: Sanja Bubonjić, stručni suradnik, tel: 378-126, e-mail: sbubonjic@hgk.hr